07-05-13

Hejhej!
Sitter just nu i sängen och försöker ta tag i att börja städa och packa. Sjukt stökigt och äckligt här just nu, men har verkligen ingen ork! Orkar varken med skolarbeten eller städa längre, vill inte bo själv längre och absolut inte i denna lägenheten iaf. Har liksom ingen plats för mina saker, kläderna ligger i små högar överallt i lägenheten så vet knappt vad jag har för kläder längre.. Men måste iaf sätta fart för i helgen ska mor och far ha lägenheten och imorgon så tar jag helg och åker till Stockholm för att se One Direction! Så måste packa för helgen och städa som bara den, ska nog börja rensa lite bland kläderna också.

Idag så blev det iaf skola till 11, onödig dag eftersom vi bara skulle ha muntligt förhör. Men vår grupp var sist så vi var tvungna att stanna i skolan till 11. Men blev stan efter skolan med Emma, Kajsa och Klara. Fick med mig ett par jeans hem eftersom jag fick panik i morse när jag insåg att jag typ bara har mina svarta jeans och inga vårkläder. ;) senare blev det att gå och sola och nu ska jag städa som sagt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0