20-05-13

Hejhej!
Skola idag till tre, sjukt seg dag för tog tåg från Vimmerby vid sex i morse så jag är helt slut. Fick iaf våra blommor till vårt florist F arbete som vi ska göra på onsdag. Borde egentligen vara nervös men känner istället att jag bara vill ha det överstökat och att jag inte ens ser fram emot att göra det.. Men ska iaf bli skönt att ha det gjort och det är de absolut sista som jag kommer att göra i skolan.

Fick även reda på att jag är ledig imorgon. För har bara samhäll och jag är klar med allt i den kursen så vi som var klara behövde inte komma på lektionen. Så då hoppas jag på sovmorgon och så blir det väl plugg och börja rensa i lägenheten. :)

Behöver verkligen sovmorgon efter en helg med fullt upp. Började med att jag skulle till frisören vid halv åtta i lördags och sen fullt upp under dagen, och i söndags så åkte jag och Dennis till linkan för balträning vid halv åtta på morgonen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0