dålig uppdatering

Dålig uppdatering igen! Men har ju vart ledig sen förra onsdagen och då åkte ju jag till stockholm med kusinerna och tittade på One Direction. Kan lätt säga att det var det bästa jag vart med om, trodde inte att det skulle vara så bra som det var och f*n vad snygga de var! trodde att de skulle se ut som små pojkar men herregud! 
 
På torsdagen så åkte vi hem tidigt och på kvällen så blev det metropol och fest med fina vänner. Fredagen så blev det jobb och sen bara ta det lugnt med Dennis. I lördags så blev det också jobb och sen blev det att åka in till Julia och grilla och sen köra folk till Palladium, och då bestämde vi oss för att stanna där. Så blev en sen natt, kom hem vid fyra tror jag.
Sen upp tidigt på söndagen och åka till Linköping och ha balträning, gick faktiskt bra denna gång. Dennis stannade även i Linkan så igår tog vi en lång promenad på en mil och lagade god mat. Idag så blir det också en promenad efter skolan och sen åker Dennis hem och jag ska väl plugga lite. :)
 
lite bilder från veckan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0