Lite nytt

Hejhej!
Kom nyss till lägenheten efter balträning och en sväng på IKEA och ikano med min pojk. Fick med mig en ny bikini och en ny bh hem. Älskar att köpa nya sommarkläder, man blir så glad! Speciellt när man köper färgglada saker. Men i fredags när mamma var här och hämtade mig så fick jag även med lite nytt, ett par nya shorts var var vita och virkade typ, och en topp. Och självklart min balklänning! :)

Helgen har iaf bara vart lugn med jobb och plugg och tittat resor med Dennis. Blir nog att boka en till Kreta ikväll, skönt med en resa bokad i augusti efter en hel sommar med jobb. :) men nu ska jag fortsätta att plugga, sjukt mycket tills imorgon och tisdag, men skönt att bara vara i skolan två dagar. För på onsdag åker jag till Stockholm med kusin och några och ser one direction. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0