Stressig vecka!

Hejhej!
Har inte kunnat blogga på ett tag, har haft fullt upp kan man säga. Har vart skola, och balträning till nio igår och idag har jag fixat naglarna inför balen i helgen, passade även på att sola. Och veckan fortsätter lika stressigt, visning i lägenheten imorgon så måste städa och få bort lite saker ikväll. Och på fredag ska jag till Jönköping för Dennis tar examen, sen stressa tillbaka till linkan för balträning och sen vid nio ska vi åka hem till byn. För på lördag så gör jag både frisyr och smink hemma, så kommer inte bli många timmars sömn innan man ska upp för bal. :)

I helgen blev det iaf jobb och sen direkt till ishallen för att se fina vänner gå bal i Vimmerby. Önskar så mycket att jag kunde uppleva balen med dom. Men tror vår bal kommer bli helt otrolig och oförglömlig. LÄNGTAR! Sen på söndagen så blev det att åka till linkan för balträning. :)
Stressigt inlägg så fick bli som set blev! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0